Friday, June 15, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ LOVEGOLDVANNESA!!

ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΗΡΑΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ LOVEGOLDVANNESA!!ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΤΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΛΟΙΠΟΝ...ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ....ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ....Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ....

1.ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ!!
.Λοιπόν κάποιες φορές είμαι αρκετά ντροπαλή αλλά όταν έχω τα κέφια μου μπαίνω μέσα στην παρέα και δεν σταματάω να χαμογελάω.


2.ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ STARDOLL ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΖΕΙΣ STARDOLL?
Έμαθα το stardoll από μια φίλη μου στην αρχή της χρόνιας και από τότε δεν ξεκολλάω. Παίζω 9 μήνες.


3.ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΟ STARDOLL?
Θα ήθελα να μην υπήρχε superstar και royalty και να ήμασταν όλοι ίσοι.


4.ΤΙ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΣΤΟ STARDOLL?
Λατρέβω να μιλάω με τις φίλες μου και να φτιάχνω την medoll μου.


5.ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ STARDOLL...
Λοίπον φτιάχνω καταπληκτικά φορέματα αν ήμουνα superstar θα τα έβαζα όλα στο starbazar μου.


6.ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΔΑ?
Μερίκες φορές ναι


7.ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΥΣΙΜΟ...
Μια αστραφτερή μπλούζα, σκισμένο τζιν, ψηλοτάκουνα και πολλά αξεσουάρ.


8.ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ MAKE - UP??
Μία σκιά στο χρώμα του δέρματος λίγο πορτοκαλή ρουζ και ένα απαλό ροζ κραγιόν.


9.ΠΕΣ ΜΑΣ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ!!
1.Το αγόρι μου.
2.Σινεμά.
3.Λουλούδια.
4. Σοκολατάκια.
5. Να περνάω καλά.


10.ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ??
Τα υπόλοιπα κορίτσια να μην στεναχωριούνται που δεν κέρδισαν. Θα κερδίσουν την άλλη φορά.


ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ !!



No comments:

Post a Comment