Saturday, June 30, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗ MPOUMPOULOVE!!




1.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα..
Με λένε Νεφέλη και είμαι 14 ετών. Μου αρέσει πολύ το stardoll και για αυτό το λόγο μπαίνω καθημερινά.
2.Τι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll;
Μου αρέσουν τα ψώνια βασικά τα λατρεύω!!!
3.Πόσα χρόνια παίζεiς stardoll;
2 χρόνια...
4.Έχει βγεί ποτέ ncg ή cg?Αν ναι πόσες φορές;
Όχι δεν έχω βγει ποτέ αλλά θέλω πολύ.
5.Ποιός είναι ο στόχος σου στο stardoll;
Θέλω να βγω cg ή ncg κάποτε!!!
6.Ποιές είναι οι αγαπημένες σου μάρκες ρούχων στο stardoll;
Όλες τις λατρεύω!!!
7.Πως βρήκες το stardoll;
Ψάχνοντας....το βρήκα!
8.Ποιά είναι η αγαπημένη σου medoll στο stardoll;
Η nikol_n
9.Πως περνάς την ώρα σου στο stardoll;
Ψωνίζοντας και πηγαίνοντας σε chat ...
10.Θα ήθελες να πεισ κάτι στους αναγνώστες του stardollmania;
Δεν έχω να πω τίποτα ....απλά διασκεδάστε!!!!\

3 comments:

  1. euxaristw olitsa..!!

    ReplyDelete
  2. hi plz episkaptite me legomai nefeli1nice2131

    ReplyDelete
  3. πλζζζ παρτε μ και εμενα συνεντευξη λεγομαι happy_kilaki

    ReplyDelete