Sunday, July 1, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ BADGIRL----


1.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα..
Με λένε Κλειώ και είμαι 14 ετών. Στον ελεύθερο χρόνο μου παίζω stardoll...
2.Τι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll;
Μου αρέσουν τα ψώνια βασικά τα πάντα αλλά κυρίως τα ψώνια.....
3.Πόσα χρόνια παίζεiς stardoll;
1,5 χρονο...
4.Έχει βγεί ποτέ ncg ή cg?Αν ναι πόσες φορές;
Όχι δεν έχω βγει ποτέ αλλά θέλω να βγω!!!
5.Ποιός είναι ο στόχος σου στο stardoll;
Θέλω να βγω cg ή ncg ...
6.Ποιές είναι οι αγαπημένες σου μάρκες ρούχων στο stardoll;
ΟΛΕΣ!!!
7.Πως βρήκες το stardoll;
Μου το είπε η κολλητή μου !!!
8.Ποιά είναι η αγαπημένη σου medoll στο stardoll;
Η nikol_n είναι θεά
9.Πως περνάς την ώρα σου στο stardoll;
Ψωνίζοντας και πηγαίνοντας σε chat ...
10.Θα ήθελες να πεισ κάτι στους αναγνώστες του stardollmania;
Ψηφίστε με...αν θέλετε =]

No comments:

Post a Comment