Tuesday, July 3, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗ PLIPLIPLASMA!


1.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα...
 Γεια σας!Με λένε Αφροδίτη,είμαι 15 χρονών και θα πάω πρώτη λυκείου!Το stardoll μου αρέσει πάρα πολύ και μπαίνω σχεδόν κάθε μέρα!
2.Τι σου αρέσει περισσότερο στο stardoll?
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στο stardoll είναι το ότι ο καθένας μπορεί να φτίαξει μια δική του κούκλα και την ντύσει,καθώς επίσης και να φτιάξει τη σουίτα του,σύμφωνα με το προσωπικό του στυλ!
3.Πόσα χρόνια παίζεις stardoll?
Stardoll παίζω περίπου 2,5 χρόνια και συνεχίζω!
4Έχεις βγει ποτέ national covergirl?Αν ναι πόσες φορές?
National Covergirl δεν έχω βγει ποτέ μου αλλά συνεχίζω να προσπαθώ και ποιός ξέρει μια μέρα μπορεί να το πετύχω!
5.Ποιός είναι ο στόχος σου στο stardoll?
Ο στόχoς μου στο stardoll ή καλύτερα η επιθυμία μου είναι να γίνω πρότυπο για τις άλλες κούκλες!Δηλαδή,όχι μόνο να τους αρέσει το στυλ και η κούκλα μου αλλά και η προσωπικότητα μου!
6.Ποιές είναι οι αγαπημένες σου μάρκες ρούχων στο stardoll?
Οι αγαπημένες μου μάρκες στο stardoll είναι η Miss Sixty,η LΕ,η Pretty n'Love και η Antidote από τις οποίες ψωνίζω συχνά!
7.Πώς βρήκες το stardoll?
Το stardoll μου το πρότεινε μια φίλη μου και χάρις αύτην είμαι τώρα εδώ!Είχα φτιάξει πολλές κούκλες πτιν φτιάξω αυτήν αλλά τώρα έχουν σβηστεί!
8.Πως περνάς την ώρα σου στο stardoll?
.Συνήθως πηγαίνω σε δωμάτια chat,συμμετέχω σε διαγωνισμούς κάποιων clubs ή μιλάω σε φίλους μου!
9.Tι θα ήθελες να αλλάξεις στο stardoll?
Αυτό που θα ήθελα να αλλάξω είναι το εξής:κατά τη γνώμη μου θα ήταν καλύτερο να ύπαρχουν περισσότερα πράγματα διαθέσιμα για τις non-superstar κούκλες!
10.Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες του stardollmania?
Θα ήθελα να τους πω να παραμένουν πιστοί στο στυλ τους,όποιο και αν ελιναι αυτό,και να μην αλλάζουν για κανέναν λόγο!Ακόμα θα ήθελα να τους εναθαρρύνω να μην σταματούν να προσπαθουν να βγουν covergirl ή national covergirl είτε είναι superstar είτε όχι!

Ευχαριστώ πολύ και καλό καλοκαίρι σε όλους!
EMEIΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

No comments:

Post a Comment