Friday, September 14, 2012

10 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.....

ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ 10 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ STARDOLL....ΔΗΛΑΔΗ ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ....
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ......

1.ΓΙΝΕ SUPERSTAR.....ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ..!!
2.ΣΤΕΛΝΕ ΣΥΧΝΑ BROADCASTS!!ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ....
3.ΦΤΙΑΞΕ ΕΝΑ CLUB ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΛΗ....ΕΠΙΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΑNAGER ΣΕ ΓΝΩΣΤΑ CLUB....!!
4.ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΣΕ CLUB ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΕΡΓΗ/ΟΣ
5.ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ COVERGIRL H NATIONAL COVERGIRL Η ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΕ ΣΚΗΝΙΚΟ Η ΑΛΜΠΟΥΜ....
6.ΑΓΟΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ STARPLAZA ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΡΟΥΧΑ....
7.ΚΑΝΕ ΝΕΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ....ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΦΕΡΕΣΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ...
8.ΓΡΑΨΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ GUESTBOOK ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΟΥ...ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ!!
9.ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕ ΣΤΟ STARDOLL ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ...ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ....
10.ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ...Η ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ Τ
Ο ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ...

ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΑ ΤΑ 10 ΒΗΜΑΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΣΤΟ STARDOLL....

H katrina15

9 comments:

  1. ναι αλλα εγω δν μπορω να γινω superstar γιατι ειμαστε σε δυσκολους καιρους!

    ReplyDelete
  2. σημφονω δεν ειμαστε για σσ και βλακιες ελεος δηλαδη σε πιον αιωνα ζουμε στον χρυσο?

    ReplyDelete
  3. ΩΡΑΙΟ ΑΡΘΡΟ

    ReplyDelete
  4. Ναι βρέ κορίτσια μου σωστά αυτά που λέτε.Σίγουρα οι σσ έχουν περισσότερα προνόμια...αλλά εγώ και μόνο απο εγωισμό θέλω να αποδείξω οτι και οι non ss έχουν τα ίδια δικαιώματα!Διαβάστε την παρουσιασή μου και συμμετέχετε και εσείς.Με λένε melina-ellada

    ReplyDelete
  5. Ωραίο άρθρο αλλά σας παρακαλώ κάντε ένα για τα καλύτερα άλμπουμ

    ReplyDelete
  6. ΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΝCG ΣΤΙΣ 20/6 ΒΟΗΘΙΣΤΕ ΜΕ ΨΥΦΙΣΤΕ ΜΕ 5/5 ΠΛΙΖΖΖ,,,,,,,,ΖΖΖΖΖΖΖ!!!!!!!
    ΜΕ ΛΕΝΕ misszoi123 ΣΓΟ stardoll!

    ReplyDelete
  7. ελπίζω να γίνω δημοφιλής!

    ReplyDelete
  8. Γινετε μελοι στο club μου. Η medoll μου λεγετε GreeceGolden. (Με την τελεια στο τελος)

    ReplyDelete
  9. εγω παλυ θα ακολουθησω τις συμβουλες σου ειναι πολυ σωστες κι εγω εχω γινεις σουπερ σταρ 2 φορες ειδη και τωρα ειμαι ειναι τελειο ακουμε που σου λεω εχεις απολυτο δικιο♥!!! =)

    ReplyDelete