Monday, July 8, 2013

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

ΑΓΑΠΗΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ STARDOLL....

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΑΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ....ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΧΝΑ ΔΕΧΟΜΑΙ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ SUPERSTAR Η ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ....ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΤΟΙΟ ΜΥΝΗΜΑ...ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ  ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ Η ΔΑΝΑΗ STARDOLL Η ΟΤΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟ STARDOLL Η ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΚΩΔΙΚΟ ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ STARDOLL ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ....

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΜΑΘΗΜΑ???ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΑΣ!!ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΑ....!!!ΚΑΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟΣΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ SUPERSTAR ΑΥΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΛΗ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΧΑΛΙΑ???ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ???ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ STARDOLL Η ΟΤΙ ΤΟ STARDOLL ΣΕ ΕΠΕΛΕΞΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΑ....ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ...ΑΝ ΣΕ ΕΠΕΛΕΓΕ ΤΟ STARDOLL ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΟΥΣΕ ΚΩΔΙΚΟ....ΤΟ STARDOLL ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΟΥ....ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ....

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ...ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΨΕΜΑ.....ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ STARDOLL ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ...ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ...ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΣΕΣ ROYALITY Η SUPERSTAR ΘΕΛΕΤΕ....ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ....ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ...Η ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΠΑΝΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΑ ΣΧΟΛΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΤΕ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΒΕΙ??ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΠΟΥ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥΣ??

Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΟΛΛΗ ΔΟΞΑ...ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΝΙΑ...ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ STARDOLL ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥ ΜΑΣ....

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ...
 ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

Η katrina15

15 comments:

  1. Εγω που ειμαι σουπερσταρ εχω ενα κοριτσι στο τσατ μου την LovelyKatioula,δειτε τη συζητηση:
    -Dose mou tora ton kodiko sou allios den jereis ti 8a ginei.
    -καντο
    -h mana mou doleuei sto stardoll kai mporo na kano oti 8elo gi auto doston NOW
    -οχι
    -doston allios den jereis ti 8a ginei
    -οχι
    -Kala 8a deis

    Εγω αμεσως της εκανα αναφορα.Παντος μερικοι να προσεχετε γτ υπαρχουν και καποιοι αλλοι που μπαινουν σε μια κουκλα και ζητουν κωδικο.Π.χ. σε μια κολλητη μου την ειχε χακαρει μια και ελεγε σε ολους της τους φιλους να δωσουν τον κωδικο...μη δινετε ΣΕ κανεναν τον κωδικο ειτε ειναι αδερφη σας,κολλητη σας,σεγγενεις σας οτισηποτε!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα μπορουσες ν της δωσεις εναν 4εφτικο κοδικο, π εβγαλες απο το μυαλο σ εκεινη τη στιγμη... εκεινη θα εκανε αποσυνδεση για ν το δωκιμασει... εσυ τοτε πας στο προφιλ της, της κανεις φραγη, κι δν μπορει ν επικινωνισει μαζι σ για ν σε βρισει ή ν σ ζητισει τον αλη9ινο κοδικο!! Εγω αυτο θα εκανα! =))) GlamFabioGirl (stardoll)

      Delete
  2. Uparxoun atoma elaxista bebea pou exoun prlgramata ... Mia kopela mou zitise kodiko tis eipa oxi kai mou eipe an den tis ton po tha mpei monh tis me programata kai tis eipa oxi .... Tin alh mera den mporousa na mpo alla to ksana aniksa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama mou twra fobamai ligo me ola ayta pou diavazw!

      Delete
  3. Μια στο chat μια μερα μου εγραψε:
    -Θες να γινεις superstar...?Αν ναι δωσε μου τον κωδικο σου.Αμα δεν μου τον δωσεις θα πω σε κατι φιλους μου που ειναι χακερ να σου κλεισουνε τον λογαριασμο.
    -Σιγα μην στον δωσω
    Και μετα αρχισε να με βριζει και τα ελεγε και στο guestbook μου(φυσικα τα εσβησα).Αυτο που προτεινω ειναι οσοι διαβαζουνε τωρα αυτο το σχολιο να πανε αμεσως στον λογαριασμο τους και να βαλουνε e-mail και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ να μην δωσουνε τον κωδικο τους!

    !mrsagathy!

    ReplyDelete
  4. Μια μερα που επαιζα στο stardoll μια κοπελα που ηταν royalty μου ζητησε τον κωδικο μου.Chat:
    ~Γεια μια φιλη μου μου ειπε πως θα διαγραψει τον λογαριασμο σου.Αν μου δωσεις τον κωδικο σου θα σου κανω μια ασφαλει stardoll δωρεαν.
    ~Και πια ειναι αυτη η φιλη σου?
    ~(μου ειπε ενα ονομα)
    ~Και γιατι να διαγραψει τον δικο μου λογαριασμο?
    ~Γιατι μια μερα μου ζητησε τον κωδικο μου και εγω δεν της τον εδωσα και ειπε οτι για να με εκδικηθει θα διαγραψει τον λογαριασμο απο ολες τις φιλες μου και μου ειπε πως θα ξεκινησει με την ElenaBest40.
    ~Δεν σε πιστευω!
    ~Αληθει λεω στο ορκιζομαι,θα σου κανω μια ασφαλεια και δεν θα μπορει κανεις να πειραξει τον λογαριασμο σου.
    ~(Εγω της εδωσα καπια νουμερα που μου ηρθαν για κωδικο)Ενταξει ο κωδικος μου ειναι 8659α.
    ~Χαχαχα εισαι πολυ χαζη τωρα θα σου χακαρω τον λογαριασμο χαχαχα.
    (Και βγαινει.Φυσικα εγω της εδωσα ψευτικο κωδικο και ετσι εχω ακομα τον λογαριασμο μου!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Την κουκλα μου την λενε ElenaBest40.Οσοι θελετε να γινουμε φιλοι στειλτε μου αιτιμα!

      Delete
    2. Εσύ είσαι η ElenaBest40! Η "αδερφή" της συμμαθήτριάς μου NiceMarilena10 και βαφτιστήρι της άλλης συμμαθήτριάς μου kirela! Εγώ είμαι η nyfiserena8, δε χρειάζεται να σου στείλω αίτημα ♥

      *nyfiserena8*

      Delete
    3. Αυτο π ειπα κι εγω στην κοπελια πιο πανω..... ειναι πλ αποτελεσματικο =)) δν μ εχει συμβει ποτε αλλα αν μ συνεβαινε θα εκανα αυτο!!! =))) GlamFabioGirl

      Delete
  5. emena ena koritsi sto guestbook moy leei: antigrapse auto to minima se 2 guestbooks kai tha pareis polla pragmata kai lefta (den thimamai ti oyte posa lefta) kai ego tis apantao oti auto einai minima alisidas (diladi apati)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xexasa na grapso to onoma moy. eimai i lovelydespina1

      Delete
  6. κοριτσια εχετε δικιο αυτo ειναι πολυ σοβαρο ομως αυτα που γραφουν αντεγραψε αυτο μηνυμα μπλα μπλα μπλα θα κερδισεις.........χρυσα κτλ. ειναι αλη9εια?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dn einai ali8ia to ekana mia mera kai dn kairdisa tpt

      Delete
  7. ΕΜΕΝΑ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΡΟΙΝ ΦΙΛΗΜ Μ ΖΗΤΗΣΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ Μ ΓΙΑ Ν Μ ΒΑΖΕΙ ΧΡΥΣΑ ΕΓΩ ΒΕΒΕΑ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΑ ΄΄ΠΩς ΜΗΝ Σ ΚΟΥΡΑΖΩ '' ΓΙΑΤ ΙΦΟΒΟΜΟΥΝΑ Ν ΤΗς ΤΗΟΝ ΔΩΣΩ! Μ ΑΑΝΤΗΣΕ ''ΕΕΕ...ΕΙΝΑΙΜΥΣΤΙΚΟ''ΤΕΛΟς ΠΑΝΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΝ ΕΔΣΑ ! ΣΑΝ ΧΑΖΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΣΑΚΟΘΗΚΑΜΕ!{ ΔΕΝ ΕΦΤΕΓΑ ΕΓΩ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΗ}ΠΗΓΕ Μ ΕΦΑΓΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΡΥΣΑ,ΜΟΒΚΑΙ Μ ΖΖΗΤΟΥΣΕ Κ ΤΑ ΡΕΣΤΑΑΠΟ ΠΑΝΩΩΩ!ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗς ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ mara...fount!!!ειναι παλιοπαιδο και μη την εμπιστευτει κανενας σας !οσοι εισασται φιλοι μ αυτο το κοριτσι και οχι ονο (μουρλοι κυκλοφορουν παντουυυ) προσεχετε φιλοι,κολλυτοι οτι καιαν ειναι μην τους εμπιστευεστεεεεεεε !

    ReplyDelete
  8. βγαλτε ξανα pay safe στο σταρδολλ ρε παιδια ελεος καντε κατι

    ReplyDelete