Wednesday, July 17, 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ioannagataki1!!

ΚΑΙ ΙΔΟΥ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ....ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ!!!



1.ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ...

Λοιπον,με λενε Ιωαννα και 12 ετων και μενω Αθηνα.Θα παω 1η γυμνασιου και η αληθεια ειναι πως εχω πολυ αγχος για το τι ατομα θα συναντησω και κυριως δασκαλους χΔ.


2.ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ STARDOLL?
Ειχα ακουσει πολλα κοριτσια απο την ταξη μου να λενε γι'αυτο το παιχνιδι και ετσι ειπα να κανω κι εγω.Στην αρχη ηταν πολυ ωραιο site,αλλα τωρα....εχει καποια βαρετα πραγματα.

3.ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΖΕΙΣ STARDOLL?
Παιζω 1 χρονο και κτ μερες χΔ.

4.ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΦΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ STARDOLL?
Εννοειται...ξερω να κανω ωραια σχεδια,μαλλια και κοσμηματα,να φτιαχνω ωραια συνολακια και σουιτες.

5.ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΟΥ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ STARDOLL?
Λοιπον....παω σε παρτι,κανω παρτι χδ,προσπαθω να μαζεψω χρηματα και starpoints,μπαινω στις αλλες μου κουκλες,μιλαω τσατ...αυτα.

6.ΕΧΕΙΣ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ COVERGIRL H NATIONAL COVERGIRL?
Οχι,οσες φορες και να εχω προσπαθησει ολο διασημες βγαινουν,οποτε ειναι ματαιο και λιγο σπαστικο να βλεπεις να βγαινουν οι ιδιες και οι ιδιες.

7.ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ SUPERSTAR KAI NON SUPERSTAR?
Οουουου τι να σου πω.....ειναι πολλα απειρα πραγματα αλλα πιστευω πως ειναι πολυ αδικο.

8.ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ STARDOLL?
Μου αρεσει οταν βγαινουν καινουριες κολεξιον κυριως και αυτο που δεν μου αρεσει ειναι να μου ζητανε συνεχεια τον κωδικο.

9.ΠΕΣ ΜΑΣ 5 ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..
Μμμ...καλη σκεψη.Θα ηθελα να παω στην Αλμυρη,Λαμια,Πυργο,Ναξο και Θεσσαλονικη.

10.ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG MAΣ?Θα ηθελα να σας πω οτι το stardoll ειναι για να κανουμε φιλους και να διασκεδαζουμε,γτ εχω δει πολλα ατομα να πηγαινουν και να βριζουν τυχαιους και κανενας μα κανενας δεν τους εδωσε το δικαιωμα.Με λιγα λογια θα παρακαλουσα καποια ατομα να κουλαρουν λιγο!!!

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ....ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ.....!!!

Η katrina15


1 comment: