Wednesday, July 24, 2013

TO ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΜΑΖΑΝΙ

ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤOY ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!!!
ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ STARPLAZA ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ  ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΤΟΥ STARDOLL...ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ STARPLAZA  ΠΑΤΗΣΤΕ >>>EΔΩ<<< STARDOLLMANIA.ΑΝ Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ CTRL .....ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΗΣ ΠΑΤΗΣΤΕ CTRL+




























ΠΑΤΗΣΤΕ ΤO ΠΡΩΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ....ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΡΑΜΑΖΑΝΙ!


ΟΤΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΧΕΤΕ ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΕ!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ
OLITSA15
H olitsa15

10 comments:

  1. Ψαχνω το δευτερο κομματι απο τ φορεμα μπορειτε να με βοη8ησετε?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ

      Delete
  2. Εγώ έχω βρει το δεύτερο κομμάτι,τώρα ψάχνω για το 3ο!Βρείτε με στο σταρντολ: cutestamatina

    ReplyDelete
  3. Για πιο λόγο λεει ότι εχουν κρύψει το ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ κομματι? ο.Ο
    manistime

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως, γράφει ότι έχουν κρύψει το τελευταίο κομμάτι και πως, αν το βρούμε, κερδίζουμε ολόκληρο το είδος!

      Delete
  4. swsta leei oti exei mono ena kommati akoma giati? to exei bgalei?

    ReplyDelete
  5. εχω βρει το 2ο και εγω και τωρα ψαχνω το 3ο χΔ !!!μπορειται παιδεια να γινεται μελος στο κλαμπ μου ? MileyCyrus2016 ?εεε?

    ReplyDelete
  6. Κι εγώ το 3ο κομμάτι του φορέματος ψάχνω όποιος το 'χει βρει πλζ λέει

    ReplyDelete
  7. εγω τα εχω βρει ολα αλλα τα παπουτσια που ειναι ρε παιδια??
    αν ξερετε γραψτε σε ενα απο αυτα τα guestbook:Goth_stardoll2 k Goth_stardoll1

    ReplyDelete
  8. δεν βρισκω τπτ

    ReplyDelete