Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2014

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Γεια σας. Συγνώμη που δεν έκανα διαγωνισμό τον  Νοέμβριο. Ετοιμαστείτε για τον διαγωνισμό που ετοιμάζω για τα Χριστούγεννα. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να φτιάξετε την ΚΑΛΥΤΕΡΗ σουίτα για τα Χριστούγεννα. Ο διαγωνισμός λήγει Πρωτοχρονιά (1 Ιανουαρίου) κι η ψηφοφορία ξεκινά 25 Δεκεμβρίου. Οι συμμετοχές αρχίζουν από τώρα γράφοντας το όνομα της κούκλας σας στα σχόλια. Βάλτε την φωτογραφία της καλύτερης σουίτας χριστούγενων στην παρουσίαση σας μέχρι 1 Ιανουαρίου.


Καλή επιτυχία

51 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. auricula με λένε και συμμετέχω καλή τύχη σε όλους =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. LoveLadyZygos ειναι το ονομα μου και στην παρουσιαση θα γραψω κιολας οτι ειναι για τον διαγονισμο του blog stardollmania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με λενε maria45jewel η φοτο θα ειναι στην παρουσιαση και θα λεει φοτογραφια για το stardollmania

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γεια με λένε secretkleo & συμμετέχω ♥ ♥ ♥
    δεν έχω χώρο στην φωτογραφική μου μηχανή για αυτό θα βρείτε την συμμετοχή στο δωμάτιο με το χριστουγεννιάτικο δέντρο
    εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. artemisstarbest (den exv mnhmh sthn kamera gi ayto exv apo9hkeysei thn soiyta deite thn ) sorry

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με λένε paris-star9 επειδή χωράει η φωτογραφική έχω αποθηκεύσει την κούκλα μου στην χριστουγεννίατικη σουίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή δεν*
      έκανα ένα μικρό λαθάκι

      Διαγραφή
    2. με λενε fairy003 θα γραφει απο πανω διαγωνισμος

      Διαγραφή
    3. ειμαι η fairy003 και ουτε εγω εχω χωρο στην καμερα για αυτο εκανα αποθηκευση στην πανω δεξια σουιτα

      Διαγραφή
  10. θα λεει φοτο για σταρδολλμανια με λενε lolamikroyla3!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. rafaella441 ειναι η σουιτα με τα χριστουγεννιατικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kittyanato συμμετεχω♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας! Επειδη δεν πιανει ολη την διακοσμηση ηπως θα μπορουσαμε να τα βαλουμε στο spotlight?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια θα ειθελα να μαθω πως φτιαχνεις ετσι το μπλογ σου π.χ να παατας δωρεαν και αλλα τετοια το φοντο και λ.π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν θα κερδισω αλλα θα ειναι η τεταρτη σουιτα μου delmino23 συμετεχω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. TOPSTARmaria.Ειμαι μια με κοτσιδα.Θεαρρρααα ειμαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ηιι προτεινω να κλεισετε το stardoll γιατι ενα κοριτσι κατεβασε ενα προγραμα και βλεπει ολους τους κοδικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συγουρα δεν 8α κερδισω...προς το παρον κατι εχω κανει γτ δεν εχο αλλα χρηματα 8α κανω και αλλα οταν κερδισω χρηματα!:)θα σημετεχω!το ονομα της κουκλας μου ειναι sia.r26 καλη τυχη σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. συμμετεχω.. dellancy02 καλη επιτυχια σε ολους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. eimai h directionerNJH epeidi dn mporo na bgalo alles fotografies deste aplos thn xristougenniatikh souita mou.elpizo na metraei :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ti 9a ginei pote 9a maw peite ton nikhth|"????\?????? ti diagvnismow einai ayto ???
    eleos??
    ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα μπειτε επιτελους στο site?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΕ ΛΕΝΕ GEDLEMANMANARI2 ( ειμαι κοριτσι) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παιδια εχετε καιρο να γραψετε..ελπιζουμε να αναρτήσετε πολλα αρθρα το καλοκαιρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν δε θέλετε ή δεν μπορείτε να γράφετε πια, διαλέξτε επιτέλους καινούριους writers ή διαγράψτε τη σελίδα να τελειώνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή