Monday, August 12, 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΜΙΑ NATIONAL COVERGIRL!!

ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΜΙΑ NATIONAL COVERGIRL..ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ...Η NATIONAL COVERGIRL ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η evelinoulakon!!ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩΣΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ STARDOLLMANIA!!




1.ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ Ν ΕΥΑΥΤΟ ΣΟΥ...
Με λένε Εβελίνα αλλά το βαφτιστικό μου ήταν Παρασκευή φέτος θα πάω πρώτη γυμνασίου και τα πράγματα δυσκολεύουν αλλά με σκληρή προετοιμασία θα είμαι έτοιμη για πολλές δυσκολίες
!



2.ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ STARDOLL?

Το stardoll μου το σύστησε μια φίλη πριν απο καιρό η οποία έπαιζε και η ίδια.

3.ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΖΕΙΣ STARDOLL?
Περίπου εναμιση χρόνο!


4.ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΦΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ STARDOLL?
Ναι πιστεύω δεν είμαι η μόνη ολοι έχουμε κρυφά ταλέντα αλλά δεν ξέρουμε τι μέχρι να τα ανακαλυψουμε!


5.ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΟΥ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟ STARDOLL?
Ο χρόνος μου στο stardoll ειναι ευχάριστος αλλά όχι και τόσο χρήσιμος! Το να κάθεσαι μια δυο τρεις . . . ώρες στον υπολογιστή δεν κάνει καλό σε κανέναν ..!


6.ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΒΓΗΚΕΣ NATIONAL COVERGIRL...ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ?
Δεν υπάρχει κανένα μυστικό στο να κατακτήσει κανείς αυτήν την θέση άμα έχεις φίλους και ανθρώπους που σε νοιάζονται μπορείς να καταφέρεις τα πάντα και με τέτοια βοήθεια το να βγω ncg ήταν το λιγότερο!


7.ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ SS KAI NON SS?
Δεν υπάρχει καμία διαφορά το τι είσαι δεν στο καθορίζει ένα χρυσό ασημένιο ή ένα άσπρο χρώμα!


8.ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ STARDOLL?
Το stardoll εχει πολλα ωραια πραγματα ασχολείσαι με κάτι που σου αρέσει γνωριζεις φίλους και διασκεδαζεις! Προσωπικα με εκνευρίζουν πολλά πράγματα όπως το σπαμ(να σου στέλνουν κάθε τρεις και λίγο μήνυμα διαφημιζοντας τον εαυτού τους)


9.ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...
Πολλα πράγματα μου αρέσουν όπως η θάλασσα οι διακοπές οι φίλοι που γνωριζεις κατα τις διακοπές
οι παραλίες και τα μέρη που πηγαινω καθε χρονο για να απολαύσω τις διακοπές μου!


10.ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ?
Θα ηθελα να προσθέσω να προσεχουν τα στοιχεια που δινουν στο διαδυκτιο και ολοι όσοι διαβαζουν αυτο το μυνημα και να περνανε ευχαριστα κατα τις διακοπές τους!
Αυτά απο εμένα ευχαριστω που με επέλεξες!
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ♥ ♥


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΕΒΕΛΙΝΑ!!


ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ...ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΕ ΝΕΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ...

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

Η katrina15

No comments:

Post a Comment