Πέμπτη, 28 Ιουνίου 2012

STYLE
















ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΕΙΝΑΙ Η BLAIR111QUEEN(ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)!!!Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ROYALITY!ΠΙΣΤΕΥΟΜΕ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΝΤΥΣΙΜΟ!!ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!!



















ΦΟΡΑΕΙ:
ΤΣΑΝΤΑ-DKNY
ΦΟΡΕΜΑ-JEAN PAUL TRIBUTE
ΖΩΝΗ-JEAN PAUL TRIBUTE
ΒΡΑΧΙΟΛΙ-ANNA SUI TRIBUTE
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ-NICHOLAS KIRKWOOD TRIBUTE

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΝΤΥΣΙΜΑΤΟΣ:
ΟLITSA15:EINAI ENA ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΚΟΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗ MEDOLL ΜΟΥ!!

KATRINA15: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΑΥΤΟ...ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΜΠΛΕ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ...ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ STYLE!!

STELA...KOYKLA:ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΡΑ!ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΡΟΥΧΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ!!


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΑΣ ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΑΥΤΟ??ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ STYLE ΣΑΣ??Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ??
                                       ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΜΕ ΣΧΟΛΙΑ!!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ
OLITSA15
H olitsa15


3 σχόλια:

  1. Μου άρεσε πολύ το style της κούκλας όπου εμφανίσατε στο stardollmania και θα ήθελα να δείτε και την δική μου κούκλα που ονομάζεται baterfly12e!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή