Wednesday, June 6, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗ PYKA9

ΛΟΙΠΟΝ Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η PYKA9!
AΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!

1.ΠΕΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ..
Είμαι ντροπαλή , χαμογελαστή και όλλοι μου λένε ότι έχω ωραία φωνή !! Να φανταστείτε και στην χωροδία του σχολείου με πήρανε από την δευτέρα δημοτικού (φωνή ΑΒ1 ) !!!


 2.ΤΙ ΛΑΤΡΕΥΕΙΣ ΣΤΟ STARDOLL?
Που μπορείς να ξεχαστείς λίγο από τα προβλήματα σου και να ζείς κάπου αλλού

3.ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟ KΡΥΦΟ ΣΟΥ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ STARDOLL
Δεν έχω ταλέντο !!! Νομίζω πως είμαι σαν όλλα τα άλλα κορίτσια ...


 4.AΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΟΔΑ? 
Όχι πάντα !!! Τις περισσότερες φορές ακουλουθώ το ένστικτό μου...


5.ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ MAKE-UP ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ?
Τα σκούρα χρώματα περισσότερο αν και κάποιες φορές βάζω ανοιχτόχρωμα !!

6.ΠΕΣ ΜΑΣ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΕΣΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΟ...
1 Τις φίλες μου
2.Τα ρούχα μου
3.Το σκυλάκι μου
4.Το ημερολόγιό μου
5.Την χαρά μου !!!

7.ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ STARDOLLMANIA?
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΣ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΚΟΜΑ!

EYXAΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!

3 comments: