Sunday, June 17, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ QUEEN_22

KAΤΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΗΝ QUEEN_22 ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗ ΣΟΥΙΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

1.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα.

Γειά σας.Με λένε Βίκυ,είμαι 21 ετών και σπουδάζω φιλολογία στη Θεσσαλονίκη.Τον ελεύθερο χρόνο μου μου αρέσει να ασχολούμαι με τον χορό και τη γυμναστική.Λατρεύω να ακούω μουσική να βλέπω ταινίες.

2.Πως βρήκες το stardoll?

Μία φίλη μου μου έστειλε το link και με προσκάλεσε να παίξω.Εκείνη στη συνέχεια το παράτησε,εγώ όμως κόλλησα!

3.Tι σου αρέσει στο stardoll?

Τα πάντα!Μπαίνω στο stardoll χωρίς να έχω να κάνω κάτι συγκεκριμένο.Μου αρέσει να διακοσμώ τη σουίτα μου,να ντύνω την κούκλα μου και να πηγαίνω σε πάρτυ.Το καλύτερο από όλα ομως είναι ότι μπορείς να συναντήσεις τοσες διαφορετικές προσωπικότητες και ιδιαίτερα στυλ που εκφράζουν κάποια κορίτσια μέσα από το ντύσιμο τους.Και αυτό είναι που σου δίνει έμπνευση και φαντασία.

4.Τι δεν σου αρέσει στο stardoll?

Δεν μπορώ να πώ οτι δεν μου αρέσει κατι αλλα ίσως οτι κάποια πράγματα θα ήθελα να είναι διαφορετικά όπως πχ. να μην υπάρχει τόσος ανταγωνισμός και ζήλεια γιατι είναι απλα ένα παιχνίδι.

5.Πώς νιώθεις που ήσουν στους finalist στο Miss Stardoll World?

Χάρηκα πάρα πολυ αλλά ήταν και κάτι που το περίμενα γιατι είχα προσπαθήσει πολύ και ήθελα να αναγνωριστεί η προσπάθεια μου.Είναι όμως τοσο ωραίο να βλέπεις ότι σε ψήφισαν να είσαι μέσα στις 15 καλύτερες τις χωρας σου και αυτο νιώθω ότι το οφείλω στα κοριτσια που με ψηφισαν και τις ευχαριστω πάρα πολύ!

6.Πες 5 πράγματα που κάνεις το καλοκαίρι...

Πρώτα απο όλα κάνω μπάνια!Πηγαίνω κάθε μέρα στη θάλασσα,δεν μπορω αλλιώς.
Κανονίζω τις διακοπές μου ,έστω και μια μικρή απόδραση.
Διαβάζω ένα βιβλίο κάθε καλοκαίρι
Μου αρέσει να βγαίνω με τις φίλες μου άλλοτε χαλαρά και άλλοτε για χορό
Απολαμβάνω τα καλοκαιρινά φρούτα,καρπουζι,κερασι,φράουλες..Μου αρέσουν όλα πάρα πολυ!!!

7.Σε προώθησε κάποιο club για να γίνεις national covergirl?

Στην μία μου προσπάθεια ναι.Με βοήθησε το Cosmopolitan της AnastasiaVr98 και τους ευχαριστω πολυ γι αυτο γιατι μου το έκαναν ως δώρο γενεθλίων.Τις υπόλοιπες φορές όμως προσπάθησα μόνη μου και κάποιες φίλες μου με στήριξαν.

8.Σου αρέσει ο νέος τρόπος με τα levels?

Έτσι κι έτσι.Νομίζω ότι ακόμα είναι σχεδόν το ίδιο με τα starpoints και ότι τα μαζεύεις οπως και πριν.Φαίνεται όμως ότι θα έρθουν κι άλλες αλλαγες ωστε να ανεβαίνουμε πιο γρήγορα τα επίπεδα και αυτό νομίζω οτι μου αρέσει πολυ!!

9.Πόσα χρόνια έχεις στο stardoll?

Ξεκίνησα να παίζω το 2006 αλλά πολύ χαλαρα και λόγω σχολείου δεν είχα χρόνο να μπαίνω.Τη χρονιά 2009-2010 έδωσα πανελλήνιες και δεν έπαιζα καθόλου stardoll.Στα τέλη του 2010 επεστρεψα και πάλι δυναμικά και έχω κολλησει!!!

10.Θα ήθελες να πεισ κάτι για τουσ αναγνώστες του stardollmania?

Καταρχάς θα ηθελα να πω ένα μεγαλο ευχαριστω για την συνεντευξη.Σε όσους τη διαβάζουν θα ήθελα να πώ ότι για να γίνεις γνωστη στο stardoll δε χρειάζεται να είσαι σουπερσταρ ή ρογιαλ ,αρκεί να είσαι ο εαυτός σου και να είσαι φιλικός με όλους.Δεν είναι καλό ούτε να ζηλεύεις ούτε να μιλάς ασχημα σε άλλους.Το stardoll είναι απλά ένα παιχνίδι.Και επίσης μην αφήνετε την πραγματική σας ζωη και τους πραγματικούς φίλους γι αυτο το παιχνίδι.Ό,τι αξίζει πολύ είναι εκει εξω,μην το χάνετε!!Φιλακια σε όλες,ευχαριστω πολύ Ολυμπία μου!

3 comments:

  1. σε ευχαριστω παρα πολυ για την συνεντευξη!!!

    ReplyDelete
  2. poly oraia sunenteush sygxarhtiria

    ReplyDelete