Wednesday, June 20, 2012

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗ VALIAPINK13

1.Πες μας λίγα πράγματα για εσένα...


Με λένε Βάλια και είμαι 13 χρονών.Παίζω αρμόνιο και λίγο βιολί.Επίσης παίζω τέννις και συμμετέχω σε πανελλαδικούς αγώνες.Πάω 1 Γυμνασίου και κάνω πολλές βόλτες και ψώνια με την κολλητή μου φίλη που έχει και αυτή stardoll,την TainyBeauty.


2.Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο στο stardoll?


Μμμμ...δεν μπορώ να διαλέξω...όλα μου αρέσουν πολύ...τώρα τελευταία παίζω με τα νέα επιτευγματα για να κερδίσω starpoints και ασχολουμαι με το blog μου για να μπορέσω να γίνω starblogger.


3.Tι δεν σου αρέσει στο stardoll?


Δεν μου αρέσει ο τρόπος που συμπεριφέρονται κάποια κορίτσια κάνοντας άσχημα σχόλια αλλά και ότι μερικά κορίτσια και αγόρια βγαίνουν ncg ή cg χωρίς καν να έχουν μια σουίτα μόνο και μόνο επειδή ζητούσαν βοήθεια.
4.Ποιά είναι η αγαπημένη σου μάρκα ρούχων;


Μου αρέσουν όλες!Δεν έχω κάποια αγαπημένη!


5.Πόσα χρόνια παίζεις stardoll?


Παίζω περιπου 2 χρόνια.


6.Έχεις βγει ποτέ national covergirl αν ναι πόσες φορές;


Όχι δυστηχώς δεν έχω πάρει ποτέ κάποιο τίτλο,αν και θέλω και εχω προσπαθησει πολύ,παντα χωρις αποτελεσμα.


7.Το stardoll αν και είναι εικονικό παιχνίδι λένε οτι δημιουργεί συναισθήματα τι πιστεύεις?


Πιστεύω ότι όταν έχεις μια κολλητή στο stardoll μπορείς να διακρίνεις πότε είναι πραγματική σου φίλη και πότε ψεύτικη.Ευτηχώς εγώ έχω βρει 2 πολύ καλές μου φίλες και απο οτι φαινεται θα αποκτησω και 3η.Παρόλα αυτά πρέπει πάντα να προσέχεις με τι ανθρώπους πας να μπλεξεις γιατι ποτε δεν ξερεις!


8.Σίγουρα υπάρχουν άτομα που σχολιάζουν αρνητικά στο gb σου τι πιστεύεις για αυτούς;


Παντα λαμβάνω τέτια σχόλια θετικά είτε το κάνουν για την πλάκα είτε το λένε πραγματικά.Δεν πιστεύω κάτι για αυτούς,ίσως νιώθω ότι είναι λίγο πιο δύσκολοι άνθρωποι,παρολα αυτα με βοηθανε να βελτωθώ.


9.Πολλοί βλέπουν ρατσιστικά το θέμα ότι οι superstar δεν είναι ίδιες με τις non-superstar και οι superstar ίδιες με τις royality σε θέμα επιπέδου συμπεριφοράς τι έχεις να πείς;


Εγω προσωπικά δεν βλέπω διαφορά ανάμεσα στις non-ss και στις ss-royalty γιατί μπορεί να είναι μια non-ss πολύ καλύτερη απο μια ss-royalty ή να έχει καλύτερη συμπεριφορά.Τώρα νομιζω ότι κάποια κορίτσια non-ss ίσως θελουν τοσο πολυ να γινουν ss ώστε να φτάσουν στα ακρα!


10.Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες του blog?


Θέλω να πω 3 πράγματα...
1)Προσκαλώ όλες τις ss-royalty στο club μου royalty_greeks!Θα περασουν πολύ ωραια!
2)Προσκαλώ όλους να δουν το starblog μου καθώς το ανανεώνω,προσπαθω να γινω starblogger και θελω την γνωμη τους.Ο καθενας μπορει να αφησει μηνυμα.Ειναι ανοιχτο για ολους!
3)Θα ήθελα να πω πως δεν πρέπει να εγκαταλείπετε τον εαυτο σας για ότι και αν κανετε αλλά ούτε να αντιγράφετε ιδέες άλλων κοριτσιών.Μπορείτε να βρείτε κατι πρωτοτυπο και δικο σας.Δεν θέλει κόπο,θέλει τρόπο!

Ευχαριστώ την olitsa15 και το blog της που μου πήρε συνέντευξη♥
Φιλάκια
Βάλια♥

1 comment:

  1. pisteyo oti exei dikio se ola emea sto stardoll me lene AntoStarDebest3 kai 8a i8ela na gino superstar i royalti giati moy aresei poly na paizo stardoll kai a i8ela na paizo ego alla kai ola ta meloi stardoll akomi kalitera!!!

    ReplyDelete