Thursday, June 20, 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ....psipsinaVenus!!!

ΤΟ STARDOLLMANIA ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΤΑΙ ΤΙΣ NATIONAL COVERGIRL ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ!! ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ psipsinaVenus!!

1.ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ??

Με λένε Στέλλα,μένω στην Αθήνα και είμαι 24 ετών(μην φρικάρετε δεν τρώω κόσμο :P )

2.ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ STARDOLL ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΖΕΙΣ STARDOLL??

.Από το facebook,μου έβγαλε διαφήμιση για μόδα,πάτησα και ήρθε η αρχή του κακού χαχαχαχα!Παίζω από το 2011!


3.TI ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ STARDOLL??

Μου αρέσουν τα ρούχα και οι επιλογές που μας δίνει αλλά περισσότερο μου αρέσει που λίγο πολύ όλοι γνωριζόμαστε και στο τέλος είμαστε μια μεγάλη παρέα!Δεν μου αρέσει όμως η εχθρική συμπεριφορά που υπάρχει ανάμεσα σε κάποια μέλη!Είτε αυτά είναι haters,είτε το οποιοδήποτε μέλος που δεν συμπαθούν κάποιον άλλον και τον διαβάλουν συνεχώς!Κάλο πιστεύω είναι να μην έχουμε τέτοιες έχθρες,όπως και να έχει δεν παύει να είναι ένας εικονικός κόσμος και είμαστε εδώ για να περνάμε ευχάριστα την ώρα μας!.Πάρτυ με την παρέα μου!Αυτές οι στιγμές είναι ότι καλύτερο!


4..ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΦΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ STARDOLL??

Κανένα όμως!Δεν ασχολήθηκα ποτέ να φτιάξω κάτι!Θεωρώ πως υπάρχουν πολύ πιο ταλαντούχα άτομα!


5.ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΣΤΟ STARDOLL??

Χαζεύω αρκετή ώρα είτε σε bazaar,είτε ψάχνω ενδιαφέροντα σκηνικά και άλμπουμ!

6.ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΝATIONAL COVERGIRL??

Την πρώτη φορά βγήκα με την βοήθεια club!Από την δεύτερη και μετά ναι μεν έλεγα chat έκανα broad,είχα μια καλή παρουσία αλλά πάνω από όλα είχα τους φίλους μου!!Πάντα μέχρι και την τελευταία στιγμή ήταν κοντά μου και με βοηθούσαν είτε ψυχολογικά,είτε με το να λένε να με ψηφίσουν!Όλα τα χρωστάω στους φίλους μου και στα άτομα που κατα καιρούς μου λένε πως με θαυμάζουν!

7.ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕΣ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕΣ NATIONAL COVERGIRL??

.Είναι μεγάλη ευχαρίστηση!Το χαίρεσαι πάρα πολύ!Και δεν είναι μόνο το πρώτο κάθε φορά που βγαίνεις νιώθεις μεγάλη ευχαρίστηση!


8.ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ SUPERSTAR ΚΑΙ NON SUPERSTAR??

Δυστυχώς είναι πολλές!Και σε αυτό φταίει το sd!Καταρχάς θεωρώ άδικο να έχουν τόσο ακριβές τις συνδρομές!Κάποια μέλη δε γίνονται ss και για αυτό το λόγο!Έχουν κάνει ένα ρατσιστικό διαχωρισμό μόνοι τους ανάμεσα μας!Διαγωνισμοί,ρούχα επιλογές που για να τα κάνεις σε υποχρεώνουν να γίνεις ss!Αυτό για μένα είναι αδικία!

9.ΠΕΣ ΜΑΣ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ??
. Θάλασσα,παγωτά,βόλτες,ηλιοθεραπεία,και με τρελαίνει το ελάχιστο μικρό αεράκι που κάνει τον Αύγουστο!Εκεί είναι παράδεισος!χαχα

10.ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ??

Να προσπαθούν να γίνονται όλο και καλύτεροι εδώ μέσα ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους είναι ss είτε απλά μέλη!Αλλά πάνω από όλα να μην ξεχνάνε ότι δεν παύει να είναι ένας εικονικός κόσμος και καλό είναι να δίνουν βάση και στην πραγματική τους ζωή!Να περνάνε καλά και να έχουν κάθε πρόοδο που επιθυμούν στην ζωή τους!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΕΛΛΑ!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!


Η katrina15

No comments:

Post a Comment