Saturday, June 22, 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ...ΤΗΝ xristinapotter5

ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΘΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ NATIONAL COVERGIRL!!Η ΕΠΟΜΕΝΗ NATIONAL COVERGIRL ΕΙΝΑΙ Η xristinapotter5!!ΑΣ ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ STARDOLLMANIA!!

1.ΠΕΣ ΜΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ...

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.Με λένε Χριστίνα-Παρασκευή,έχω κλείσει τα 15,λατρεύω τα anime και οτιδήποτε Ιαπωνικό. Σας άνθρωπος είμαι πεισματάρα, ευέξαπτη και ανώριμη. Είμαι όμως και αλτρουίστρια,μισώ το άδικο και δυσκολεύομαι να πω όχι σε κάποιον,ακόμα και αν τελικά το κάνω.


2.ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ STARDOLL ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΑΙΖΕΙΣ STARDOLL??


Μου είχε μιλήσει μια φίλη μου για το stardoll,αλλά ξεχνούσα συνέχεια να το ψάξω και να ανοίξω ένα προφιλ. Τελικά έκανα το δικό μου προφιλ, λίγο μετά αφού άνοιξε και η αδερφή μου το δικό της και πλέον κοντευω να κλείσω τα δύο χρόνια που παίζω.



3.ΤΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΣΤΟ STARDOLL??


Μου αρέσει που υπάρχουν άνθρωποι δημιουργικοί που φτιάχνουν τέλεια δωμάτια,μαλλιά ρούχα,κοσμήματα κτλ. Ένα πράγμα που μισώ όμως σε αυτό το παιχνίδι είναι οι εκβιασμοί,δηλαδή πολλοί παίκτες προκείμενου να σου κάνουν μια χάρη (να σε ψηφίσουν,να γίνουν μέλος στο κλαμπ σου) σου ζητάνε ακόμα και να τους πληρώσεις και άμα δεν το κάνεις σε βρίζουν και από πάνω,πράγμα όχι μόνο άσχημο, αλλά και ανήθικο!


4.ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΡΥΦΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ STARDOLL??


Πιστεύω πως μπορώ να συνδυάζω καλά το ντύσιμο μου,με το μακιγιάζ και τα δωμάτια μου. Αυτό θεωρώ πως είναι το ταλέντο μου.

5.ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΣΤΟ STARDOLL??


Μιλάω με τους φίλους μου,πάμε σε πάρτυ,όπου εκεί γνωρίζουμε και άλλα άτομα.


6.ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΝATIONAL COVERGIRL??


Με πολλή προσπάθεια και κυρίως βοήθεια από τους φίλους μου. Και όταν εννοώ προσπάθεια,εννοώ πως έστελνα μηνύματα, δεν είπα: "Α,τρέχω για ncg,αλλά θα λείπω όλη μέρα", δεν άφησα τους φίλους μου να βγάλουν το φίδι από την τρύπα.


7.ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕΣ ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕΣ NATIONAL COVERGIRL??


Φυσικά και χάρηκα,αλλά όπως είπα και σε άλλα άτομα, δεν με έκανε χαρούμενη μόνο το βραβείο,αλλά και το γεγονός πως οι φίλοι μου ήταν δίπλα μου,περισσότερο από κάθε άλλη φορά!


8.ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ SUPERSTAR ΚΑΙ NON SUPERSTAR??


Η μια πληρώνει για να γίνει Super Star και η άλλη δεν πληρώνει και δεν γίνεται super star ή βάζει λεφτά στον λογαριασμό της χωρίς να γίνεται SS. Πραγματικά δεν βρίσκω καμία διαφορά και δεν κάνω καμία διάκριση στις δύο ομάδες, σε αντίθεση με το stardoll που κάνει διακρίσεις και δίνει περισσότερα προνόμια στις Super Star και στις Royality! Παρ'ολ'αυτά θεωρώ πως υπάρχουν πολλά όμορφα ρούχα με starcoins, όπου μια non super star με έναν έξυπνο συνδυασμό μπορεί να ξεπεράσει μια SS ή Royality που ντύνεται με τα σπανιότερα ρουχα! Καλή θέληση να υπάρχει !

9.ΠΕΣ ΜΑΣ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ??


Η θάλασσα,τα παγωτά, το ότι μπορώ να κοιμάμαι μέχρι αργά το βράδυ και να ξυπνάω αργά το πρωί, ότι έχω απεριόριστο χρόνο να δω anime και τέλος ότι μπορώ να μιλάω με τους φίλους μου,με τις ώρες!

10.ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ??


Να αναπτύξουν την δική τους προσωπικότητα και το δικό τους style και να το δείχνουν παραέξω χωρίς να τους νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι!


ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ!!

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

Η katrina15

1 comment:

  1. Αυτές που παίρνεται συνέντευξη κερδίζουν σε διαγωνισμούς?

    Nickidoll2002♥

    ReplyDelete