Monday, August 27, 2018

Aνακοίνωση-Announcement

Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες,


Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το stardollmania αλλάζει γλώσσα....Αποφασίσαμε να γράφουμε στα αγγλικά προκειμένου να αποκτήσουμε αναγνώστες από όλο το κόσμο!!Τα αγγλικά που θα γράφουμε θα είναι απλά οπότε μην αγχώνεστε!Για όσους δεν ξέρουν αγγλικά τόσο καλά μπορούν να επικοινωνούν με εμένα (Olitsa15) στο guestbook μου για οποιαδήποτε απορία!


Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλη τη στήριξή σας!
Δεν ξεχνάω το Ελληνικό κοινό και τους αναγνώστες που ήδη είχαμε!
Θα χαρώ πολύ να σας δω να συμμετέχετε και στους διαγωνισμούς μας!

Εννοείται πως θα προωθώ τα ελληνικά μέλη που μου συμπερφέρθηκαν με ευγένεια και ήταν γεμάτοι προθυμία να με βοηθήσουν στον αγώνα μου για το blog!



Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω κάποια μέλη που έχω "αδυναμία",αν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι:
eliza94love,ntoreta1964Cool,rosa2059,elpikoko,xarou,beautyotillia,kouklagirl88,FunnyMaria28,fina183,geiaBabe07,titika3,demy91κ.τ.λ!



Μερικοί από τους writter θα συνεχίσουν να είναι μαζί μας!


EIΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ!




*We announce that we will change the language of this blog
*

Τα λέμε ξανά με άλλη ανάρτηση γραμμένη στα αγγλικά!
Χοχο
Olitsa15

No comments:

Post a Comment