Sunday, August 5, 2018

Συνέντευξη με rosa2059!

Καλησπερούδια αγαπητοί μου αναγνώστες,





















Σήμερα έχω την τιμή να σας παρουσιάσω την συνέντευξη ενός αγοριού ευγενέστατου,ο οποίος έχει θριαμβεύσει!!Πιο συγκεκριμένα βγήκε στις 31 Iουλίου STAR ELLAS 2018 εδώ στο STARDOLLMANIA,μπορείτε να δείτε και τη σχετική σελίδα πατώντας εδώ.Λίγες μέρες μετά στις 3 Αυγούστου βγήκε COVERGIRL KAI NATIONAL COVERGIRL! και πραγματικά το άξιζε.Οπότε νομίζω ήρθε η ώρα να τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα!





















1.Πες μας λίγα πράγματα για τον ευατό σου!(όνομα,ηλικία,τάξη ή σχολή κτλ)

Γεια σας! Ονομάζομαι Μάριος είμαι 19 ετών και είμαι φοιτητής Φιλολογίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών.


2.Από που βρήκες το stardoll και πόσο καιρό το παίζεις;

 Το Stardoll μου το γνώρισε η πολυαγαπημένη μου ξαδερφή "Creselia8" ! Παίζω από το 2012 κι είμαι ακόμα ενεργός , διότι το λατρεύω.


3.Πως περνάς το χρόνο σου στο Stardoll;

Το χρόνο μου το περνάω με τους φίλους μου και κάνοντας ψώνια στο starplaza.4.Ποιες είναι οι αγαπημένες σου μάρκες ρούχων του Stardoll ;


4.Ποιες είναι οι αγαπημένες σου μάρκες ρούχων του Stardoll ;

Οι αγαπημένες μου μάρκες είναι το "Voile" και το "Royality" .


5.Τι σου αρέσει στο stardoll και τι θα άλλαζες αν είχες την δυνατότητα;

Αυτό που αγαπώ είναι η γνωριμία με άλλα άτομα από όλο τον κόσμο και η διασκέδαση με τους φίλους μου. Αυτό που θα άλλαζα είναι ο τρόπος με τον οποίο κάποιοι μπόρουν να κερδίζουν σε διαγωνισμούς , καθώς γίνονται πολλές αδικίες.


6.Ποιά πιστεύεις πως είναι η πραγματική διαφορά μεταξύ royalty-superstar και non superstar;

Η διαφορά έγκειται μόνο στο ότι " οι Royality" μπορούν να αγοράσουν από το ειδικό μαγαζί, "οι Superstars έχουν ακριβώς τα ίδια με τους "royality" μόνο ότι δεν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν αντικείμενα royality. Οι χαμένοι είναι οι "Απλές κούκλες" που αποκλείονται από αυτά που μπορούν να κάνουν οι Royality κι οι Superstars.

7.Πως νιώθεις που βγήκες και Covergirl και National Covergirl την ίδια μέρα 3/8 και γενικά που έχεις κερδίσει τόσα βραβεία,μιας και βγήκες star ellas της χρονιάς στο blog μας starddollmania..Πες μας μερικά από τα ‘’μυστικά της επιτυχίας’’.

Αρχικά για όλα τα βραβεία μου θέλω να ευχαριστήσω την φίλτατη " Eliza94love" που μου έμαθε πώς να βγώ. Όσον αφορά τη νίκη μου της 3/8 ήταν μεγάλη χαρά για μένα , αφού κέρδισα για πρώτη φορά το παγκόσμιο βραβείο. Επίσης , είναι ευχάριστο το γεγονός που βγήκα και παγκόσμιο και εθνικό. Δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο "μυστικό". Δεν υπάρχει κανένα κόλπο. Αρκεί μόνο να πιστέψεις στον εαυτό σου και όλα είναι δυνάτα. Χρειάζεται πείσμα και ασταμάτητος κόπος για να πετύχεις τα πάντα!!!


8.Είδες κάποια διαφορά στον τρόπο που σε αντιμετωπίζουν τώρα με τον τρόπο που σε αντιμετώπιζαν πριν βγεις Covergirl και National Covergirl ;

Χμμ? Ίσως λίγο , εάν ποιάνεται το γεγόνος ότι είχα πολλές επισκέψεις κάθε ένα λεπτό και όλοι μου έγραφαν συγχαρητήρια.

9.Πες μας 5 πράγματα που κάνεις τώρα το καλοκαίρι.


  1. Μπάνια στη θάλασσα 
  2. Βράδινες βόλτες με φίλους
  3. Χόρος/μουσική
  4. Ταξίδια 
  5. Και δυστυχώς διάβασμα για τη σχολή.



10.Μας παρακολουθείς και παίρνεις μέρος σε πολλούς διαγωνισμούς μας εδώ στο stardollmania!!Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνωστες του blog μας;

Θα ήθελα να πω ότι ό,τι επιθύμουν να κερδίσουν να μην το βάζουν ποτέ κάτω... η λύση δεν είναι να τα παρατάς , αλλά να διεκδικείς αυτό που θες μέχρι να το φέρεις εις πέρας!




Ευχαριστούμε πολύ Μάριέ μου για την όμορφη συνέντευξη!!
Επομένως,μπορείτε να καταφέρετε τα πάντα με πείσμα και υπομονή!Μην το βάζετε κάτω!
Φιλάκια πολλά,
Ολυμπία

No comments:

Post a Comment